collapse

* Kirjautuminen

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

* Viimeisimmät viestit

Vs: Satsumaz kirjoittanut Julenal
[Joulukuu 05, 2019, 19:46:36]

Satsumaz kirjoittanut Satsumaz
[Joulukuu 05, 2019, 12:24:18]

Vs: Kilta hakemus kirjoittanut Julenal
[Joulukuu 03, 2019, 11:12:22]

Kilta hakemus kirjoittanut E.G.E
[Joulukuu 03, 2019, 10:46:26]

Kirjoittaja Aihe: Kilta hakemus  (Luettu 183 kertaa)

E.G.E

• Frozen Dawn
  • Newbie
  • *
Kilta hakemus
« : Joulukuu 03, 2019, 10:46:26 »
Henkilökohtaiset Tiedot
Nimi..................................: Erno Nieminen
Nykyinen asuinpaikkakunta....: Tampere
Syntymävuosi.....................: 1986
Hyväksyn yhteisön säännöt...: Kyllä
Tutut Frozen Dawnissa.........: ei ole ketään

Frozen Dawn Kilta - odotukset
Mitä kautta löysit tiedot killasta.........: techbbs
Miksi valitsit Frozen Dawn:in..............: Suomalainen kilta  ja rentoa peliseuraa
Mitä odotuksia sinulla on killan taholta..: Rentoa peliseuraa ja radien raidausta sillon tällöin

Pelikohtaiset tiedot
Peli jota pelaan..........................................................: GW2
Pelihahmoni nimi,luokka ja taso.....................................: Ernokki, Ranger , 80lvl
Kotiserverini.................................................................: Seafarer's Rest
Kiinnostaako PvP.........................................................: En ole koskaan kokeillu mut kaikkea olen valmis kokeilemaan.  Paitsi sukulaisia
Miten paljon haluat raidata...........................................: kerran tai kaks viikossa.
Oletko valmis ottamaan organisointi vastuuta pelissä.........: Mitä vähemmän vastuuta sen mukavampi
Tavoitteet pelissä.......................................................: Pitää hauskaa mukavassa seurassa ja löytää legendary itemeitä

Aikaisempi MMO-pelihistoria
Pelihahmot maksimi-tasolla............................: En muista
Pelannut ajallisesti eniten..............................: Lotro
Muut kokeilemani pelit..................................:  Neverwinter , Riders of icarus
Edelliset kiltani............................................: lotrossa joku 5 henkilön kilta, ei muistikuvaa
Missä killassa olet pelannut kaikkein pisimpään..:  tuo oma kaveri porukan kilta
Oletko toiminut lead tai officer tehtävässä........: en ole
Löytyykö kuulokkeet ja mikrofoni?...................: Kyllä

I R L
Minkälaisia harrastuksia löytyy menneisyydestä..........:  kamppailu lajeja , auton rakentelua ja kalastusta
Nykyiset harrastukset...........................................: PC pelaaminen ja kalastus

Muuta/vapaa teksti <- Pakollinen tieto. Kerro itsestäsi vielä jotain muutamalla lauseella
Olen 33v perheen isä tampereelta joka tykkää pelailla ja höpötellä ihmisten kans. Huumoria löytyy ja kestän raskaampaakin sellasta, joskus viikonloppuna kun pikku pierussa pelailen voi lähtee juttu laukalle mut ei saa ottaa itteensä mun jutuista.
Toistaseks olen työttömänä sekavan elämän tilanteen takia mut jokapaikan hölä kun olen niin kaiken oppii tekemällä.
rohkeesti vaan ottaan yhteyttä ja tulee höpöttään kyllä vastailen takas, tylsää ei ole mun seurassa.

Julenal

• Guild Wars 2:n kiltamestari
  • Global Moderator
  • Elder God
Vs: Kilta hakemus
« Vastaus #1 : Joulukuu 03, 2019, 11:12:22 »
Tervetuloa mukaan!

Guild Wars 2:n foorumiosio on tässä, yleisinfoa ingame-killan toiminasta taas löydät tästä topikista.

Tessun tiedot löydät täältä, Discordin kutsulinkki löytyy täältä, foorumeille oletkin jo löytänyt ja Irc -kanavamme on #FrozenDawn @ Quakenet.

Laitan ingame kutsun tulemaan kun kotiudun illalla.
Ronja - 29.01.2011 - 3785g&50cm
Pinja - 08.10.2012 - 4790g&54cm
Ninja - 07.03.2015 - 4035g&52cm
Sanja - 28.12.2017 - 3490g&48cm

GW2: Julenal - Mesmer 80 - GM
GW: Julenal Wedmath - Mesmer GWAMM (50/50)
AA: Julpsukka - ArcheMaster
WoT: Julenal - Patton M48
Rift: Julenal - Mage 50 - GM (04-09/11)
WAR: Julenal - Sorc  rr80 - GM (07/09-06/10)

SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal