collapse

* Kirjautuminen

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

* Viimeisimmät viestit

Vs: hakemus kirjoittanut rmk
[Syyskuu 18, 2019, 00:11:24]

hakemus kirjoittanut hepulimies
[Syyskuu 17, 2019, 21:58:04]

Vs: Hakemus [Superg00fy] kirjoittanut rmk
[Syyskuu 15, 2019, 01:42:58]

Vs: Hakemus [Superg00fy] kirjoittanut WasabiWarden
[Syyskuu 15, 2019, 01:21:51]

Vs: Hakemus [Superg00fy] kirjoittanut rmk
[Syyskuu 14, 2019, 21:58:13]

Vs: Hakemus [Superg00fy] kirjoittanut WasabiWarden
[Syyskuu 14, 2019, 21:17:31]

Kirjoittaja Aihe: Hakemus [Shigaga]  (Luettu 285 kertaa)

Shigaga

• Frozen Dawn
  • Newbie
  • *
Hakemus [Shigaga]
« : Syyskuu 12, 2019, 09:27:43 »
Henkilökohtaiset Tiedot
Nimi..................................: Jani Kalkamo
Nykyinen asuinpaikkakunta....: Rusko
Syntymävuosi.....................: 1975
Hyväksyn yhteisön säännöt...: Kyllä
Tutut Frozen Dawnissa.........: Stormer ja kumppanit

Frozen Dawn Kilta - odotukset
Mitä kautta löysit tiedot killasta.........: Googlaamalla
Miksi valitsit Frozen Dawn:in..............: K18 kilta ja Suomalainen oli kriteereinä ja rento letsgo meininki.
Mitä odotuksia sinulla on killan taholta..: Odotan että kilta pysyy pitkään pystyssä ja raidit pyörivät mahdollisimman laajalla rintamalla.

Pelikohtaiset tiedot
Peli jota pelaan..........................................................: WoW
Pelihahmoni nimi,luokka ja taso.....................................: Shigaga, lvl 33
Miten paljon haluat raidata...........................................: En tiedä pystynkö osallistumaan raideihin.
Kiinnostaako PvP.........................................................: Ei kiinnosta hirveästi.
Oletko valmis ottamaan organisointi vastuuta pelissä.........: Rivimiehenä olo riittää...
Tavoitteet pelissä.......................................................: Aion levuttaa tämän mun palan maximiin ja gearata sen mahdollisimman hyvin.

Aikaisempi MMO-pelihistoria
Pelihahmot maksimi-tasolla............................: WOW ja ESO maximitasolla ja pelannut 15 vuotta.
Pelannut ajallisesti eniten..............................: Wow (14 v), ESO (6kk)
Muut kokeilemani pelit..................................: LOTRO,
Edelliset kiltani............................................: WOW (Reilumeininki-kilta), ESO (Joku en muista)
Missä killassa olet pelannut kaikkein pisimpään..:  Reilumeininkin kiltaa vedin muutaman vuoden ja raidattii Lichkingi .
Oletko toiminut lead tai officer tehtävässä........: Muutaman vuoden vedin kiltaa ja Raideja.
Löytyykö kuulokkeet ja mikrofoni?...................: Kyllä

I R L
Minkälaisia harrastuksia löytyy menneisyydestä..........: Juoksen, käyn salilla, lennän dornella, laitesukellan ja mitään näistä en teen tällä hetkellä.
Nykyiset harrastukset...........................................: Ropetus, PC pelit, Stressaaminen.

Muuta/vapaa teksti <- Pakollinen tieto. Olen 44 ja asun avovaimon, 3 viikkoavanhan pojan ja 4 koiran kanssa ruskolla. Olen sähköasennus töitä tehnyt pitkään ja pyöritin omaa firmaa 5 vuotta. Firma meni konkkaan ja nyt olen työtön ja ressaan millä maksais velat. Innostuin tästä Classic Wowista ku siitä saa fiiliksiä aikojen alusta. Tavallista Wowia olen pelannut paljon mut sen pelaaminen menee kausittain. Pelaan myös Arma 3 ja kuulun siinä sellaseen puolisotilaalliseen nörtti laumaan. Me pelataan sunnuntai illalla sitä Armaa. Haluaisin osallistua Raideihin ja kaikkeen mut veikkaan että olen se joo joo mies killassa ku on aina online mut afkaa ja vaihtaa vaippoja. Tosiaankin meillä on 3 viikon ikäinen poika. Meinasin levuttaa tankkaamalla Instoja mut ei siitä tule mitään ku pitää hetkenä minä hyvänsä lähtee vaihtaa vaippoja tai jotain. Tahdon kiltaan ku on mukavampaa kun on kavereita.

rmk

• Unimuumi
  • Administrator
  • Elder God
  • trustno1
Vs: Hakemus [Shigaga]
« Vastaus #1 : Syyskuu 12, 2019, 09:54:27 »
Tervetuloa Frozen Dawn peliyhteisöön!

Tunnuksillesi on annettu oikeudet yhteisön sisäiselle forum-osiolle.

Yhteisön säännöt löydät täältä. Teamspeak-ohjeet löytyy täältä. Discord info löytyy täältä. WoW Classic keskustelu löytyy täältä.

Olet myös tervetullut IRC-kanavallemme #FrozenDawn @ Quakenet

-rmk
"If a cluttered desk signs a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign" Einstein

"Kolme vuotta on lyhyt aika, jos ei tiedä paljon kello on" Majj

Hakku: rmk on kyl aika paske

Shigaga

• Frozen Dawn
  • Newbie
  • *
Vs: Hakemus [Shigaga]
« Vastaus #2 : Syyskuu 12, 2019, 11:45:35 »
Kiitos!  :)

SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal