collapse

* Kirjautuminen

 
 
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

* Viimeisimmät viestit

Vs: Hakemus - Ely kirjoittanut Julenal
[Heinäkuu 07, 2024, 12:28:08]


Hakemus - Ely kirjoittanut Ely
[Heinäkuu 05, 2024, 19:35:28]


Kirjoittaja Aihe: Hakemus - Ely  (Luettu 486 kertaa)

Ely

  • Frozen Dawn
  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
Hakemus - Ely
« : Heinäkuu 05, 2024, 19:35:28 »
Henkilökohtaiset Tiedot
Nimi..................................: Tapio S
Nykyinen asuinpaikkakunta....: Vantaa
Syntymävuosi.....................: 1981
Hyväksyn yhteisön säännöt...: Kyllä
Tutut Frozen Dawnissa.........: Ei tietääkseni

Frozen Dawn Kilta - odotukset
Mitä kautta löysit tiedot killasta.........: Pax Dei virallisen Discordin #eu-clan-recruitment, Julenalin postaus siellä
Miksi valitsit Frozen Dawn:in..............: Aiemmat positiiviset kokemukset toisesta suomalaisesta yhteisöstä (Gifu/WoW) kannustivat hakemaan. Pelaan myös jo valmiiksi samalla Tyr-serverillä Pax Dei:tä, joskin vähän eri alueella.
Mitä odotuksia sinulla on killan taholta..: Peli vaikuttaa vahvasti siltä, että yksin tai pienellä porukalla saa aikaan vain pienen pintaraapaisun. Odotan, että pääsisin pelaamaan peliä täysivaltaisemmin, esim. point of interestit, dungeonit, pvp, ym.

Pelikohtaiset tiedot
Peli jota pelaan..........................................................: Pax Dei
Pelihahmoni nimi,luokka ja taso.....................................: Ely, luokkia tai tasoja pelissä ei ole, mutta kaikki craftiskillit about 10-20, joitakin T1 hiilispellejä craftattuna + mez, lisäksi T1 platea - tähän asti soolona
Miten paljon haluat raidata...........................................: 0-2 kertaa viikossa, sikäli kun raideja peliin tulee
Kiinnostaako PvP.........................................................: Kiinnostaa erityisesti
Oletko valmis ottamaan organisointi vastuuta pelissä.........: Ainakaan aluksi en perhetilanteesta johtuen (pieni lapsi, edessä paluu töihin vanhempainvapaalta)
Tavoitteet pelissä.......................................................: Löytää mieleistä pelattavaa osana yhteisöä. Pidän sekä keräilystä, rakentelusta (varusteet ja rakennukset) että PvP:stä. Voin mielelläni esimerkiksi tutkia maailmaa ja kiikuttaa keräämiäni resursseja yhteisön craftereille.

Aikaisempi MMO-pelihistoria
Pelihahmot maksimi-tasolla............................: WoW, New World
Pelannut ajallisesti eniten..............................: WoW (2004-2023), New World (~2000 tuntia)
Muut kokeilemani pelit..................................: SWTOR, LOTRO, EQ2, Eve Online, Age of Conan, Warhammer Online, Lineage 2
Edelliset kiltani............................................: Gifu (WoW 2007-edelleen tietääkseni), Gilenor/Runeberg (New World)
Missä killassa olet pelannut kaikkein pisimpään..:  Gifussa WoW TBC launchista lähtien
Oletko toiminut lead tai officer tehtävässä........: Minulla oli useamman vuoden itse kokoamani ja vetämäni 10-man raidiporukka Gifussa. Välillä olin yhtenä useasta raidiliidusta 40 maneissakin. Pääasiassa olen ollut kuitenkin rivimiehenä.
Löytyykö kuulokkeet ja mikrofoni?...................: Kyllä. Ja lisäksi 1,5v lapsi usein nukkumassa viereisessä huoneessa. :(

I R L
Minkälaisia harrastuksia löytyy menneisyydestä..........: Koripallo, sähkökitaran soitto
Nykyiset harrastukset...........................................: Keski-ikäistymisen myötä harrastuksiin kuuluu mm. mökkeily, puutarhanhoito (etenkin viiniköynnökset), melominen sekä tietysti pc-pelaaminen (pääasiassa MMORPG:t ja strategiapelit, kuten Europa Universalis IV).

Muuta/vapaa teksti
Olen pitkän linjan pelaaja, aiemmin ehkä semi-HC tasoinen, mutta nykyään olen keskittynyt enemmän lyhyempiin rutistuksiin. Usein se tarkoittaa etenkin PvP:n pelaamista. Minulla on tosiaan 1,5v poika, joten pelaan lähinnä iltaisin ja erikseen puolisolta anottavina vapaahetkinä. Pidän pelaamisessa etenkin yhdessä pelaamisesta. En ole välttämättä nykyisellään se, joka roikkuu Discordissa eniten, mutta minusta saa luotettavan ja oppivaisen pelaajan osaksi porukkaa. Olen aiemmin löytänyt eri peleistä useampiakin kaveriporukoita, joiden kanssa olemme viettäneet aikaa myös pelin ulkopuolella esim. lautapeli-illoissa. Niinpä myös pelaamisen sosiaalinen puoli kiinnostaa.

Ehkä vapaana kuvailuna olen myös vähän hitaasti lämpenevä introvertti, kuitenkin riittävän sosiaalinen sellainen. :)

Julenal

  • Guild Wars 2:n kiltamestari
  • Global Moderator
  • Elder God
  • *****
  • Viestejä: 8 667
Vs: Hakemus - Ely
« Vastaus #1 : Heinäkuu 07, 2024, 12:28:08 »
Tervetuloa!

Pax Dei ei foorumeilla ole aktiivinen, mutta pelille löytyy aloitus, järjestäytyminen tapahtuu Discordissa: https://discord.gg/HYXPWtaam6

Yritin whispata Ely-hahmolle ingame, mutta ei mennyt läpi. Myöskään claninvite ei toiminut. Ilmoittele minulle tai Articluna:lle kun olet ingame online niin yritetään uudestaan.
Ronja - 2011
Pinja - 2012
Ninja - 2015
Sanja - 2017

GW2: Julenal - Mesmer 80 - GM
GW: Julenal Wedmath - Mesmer GWAMM (50/50)
AA: Julpsukka - ArcheMaster
WoT: Julenal - Patton M48
Rift: Julenal - Mage 50 - GM (04-09/11)
WAR: Julenal - Sorc  rr80 - GM (07/09-06/10)