collapse

* Kirjautuminen

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

* Viimeisimmät viestit

Vs: Ambroz Astralstar kirjoittanut Cinderion
[Lokakuu 21, 2021, 14:44:50]

Vs: Freya Carol kirjoittanut Cinderion
[Lokakuu 21, 2021, 14:44:11]

Ambroz Astralstar kirjoittanut Ambroz
[Lokakuu 20, 2021, 17:55:00]

Freya Carol kirjoittanut Freya
[Lokakuu 20, 2021, 15:40:36]

Kirjoittaja Aihe: Freya Carol  (Luettu 212 kertaa)

Freya

• Frozen Dawn
  • Newbie
  • *
  • Tää on Albaania, saatana!
Freya Carol
« : Lokakuu 20, 2021, 15:40:36 »
Henkilökohtaiset Tiedot
Nimi..................................: Heidi
Nykyinen asuinpaikkakunta....: Helsinki
Syntymävuosi.....................: 1988
Hyväksyn yhteisön säännöt...: Kyllä
Tutut Frozen Dawnissa.........: Ei toistaiseksi

Frozen Dawn Kilta - odotukset
Mitä kautta löysit tiedot killasta.........: Discordin FF XIV FIN-servulta
Miksi valitsit Frozen Dawn:in..............: K18 ja kilta vaikuttaa mukavan aktiiviselta
Mitä odotuksia sinulla on killan taholta..: Mukavaa jengiä ja että ei käy niin kuten aiemmassa killassa että yritetään aloittaa raidi porukkaa jolloin raidataan ehkä se 2-3 kertaa säännöllisesti kunnes homma lopahtaa ^^' Halua olisi siis päästä raidaamaan, tekemään end contentia porukalla, yms.

Pelikohtaiset tiedot
Peli jota pelaan..........................................................: FF XIV
Pelihahmoni nimi,luokka ja taso.....................................: Freya Carol, lvl80 useammassa classissa. Tankkaus työn olla ja atm tunnen oloni mukavimmaksi DPS/Heal
( https://eu.finalfantasyxiv.com/lodestone/character/28581256/ )
Miten paljon haluat raidata...........................................: 1-3 kertaa viikossa
Kiinnostaako PvP.........................................................: Ei
Oletko valmis ottamaan organisointi vastuuta pelissä.........: Vanhassa killassa (Final Wish) järkkäsin muutaman eventin mutta alkuun ainakin ihan perusheeboilu riittää.
Tavoitteet pelissä.......................................................: Relic weaponit vielä työn alla ja parempaa gearia noille "pää-classeille", sekä tankkauksen treenaus ja AST lvlaus. Craftaamiseen en oo vielä ollenkaan lähtenyt. Enemmän myös kun pääsisi raidaamaan niin olisi sitä puolta myös mahtavaa päästä kehittämään.

Aikaisempi MMO-pelihistoria
Pelihahmot maksimi-tasolla............................: WOW Classic (lvl60 Shadow/Holy Priest, lvl60 Frost Mage, oli mulla kans joku druidi työn alla mutten muista enää :D)
Pelannut ajallisesti eniten..............................: Wow (n. 2 v)
Muut kokeilemani pelit..................................: Neverwinter, Shin Megami Tensei: Imagine..
Edelliset kiltani............................................: WOW (Haritun hirmuliskot), FF XIV (Final Wish ja - Renegade's Reign -)
Missä killassa olet pelannut kaikkein pisimpään..:  Haritun hirmuliskoissa olisko 0,5-1v. Lähdin tuohon kilta tuohuun siellä aika myöhään. Sitä ennen pelailin vain random kaveriporukalla. Tällä hetkellä oon killassa - Renegade's Reign - jonne vaihdoin Final Wishistä koska siellä killan pienuuden vuoksi tosi vähän oli mitään raidaamista tms vaikka muuten mukava kilta ja ihmiset olikin. Nyt taas olen pitänyt IRL kiireiden takia taukoa pelistä muutaman kk ja huomannut että tässä nykyisessä killassa (- Renegade's Reign -) tunne oloni melko ulkopuoliseksi.
Oletko toiminut lead tai officer tehtävässä........: Nope
Löytyykö kuulokkeet ja mikrofoni?...................: Ju!

I R L
Minkälaisia harrastuksia löytyy menneisyydestä..........: Thaiboxing, Potkunyrkkeily, Partio.. :D
Nykyiset harrastukset...........................................: Nykyään oon vaan lihava ja pelaan. Ei vaan. Lautapelejä tulee pelattua jonkun verran, vaellus, keikoilla käynti (Dark wave, Synthwave, Doom, Sludge, Stoner, Punk, Proge, avantgarde, alt/electronic-rock..) ja kotona kissojen kanssa hengaus

Moi!
Eli oon Heidi just täyttänyt 33 v ja asustelen Hesoissa, mutta alunperin oon päätynyt tänne Porista Tampereen kautta. Teen yöohjaajan hommia kehitysvammaisten tuetussa asumisyksikössä eli sillon kun oon töissä mua ei hirveemmin näy online mutta vapaalla oon sitten koneella senkin edestä. Pidän itseäni rentona enkä mitenkään tiukkapipoisena läpänheittäjänä joka tarpeen tullen kuten raideissa osaa myös olla hiljaa ja keskittyä. Pyrin myös aina parhaani mukaan ottamaan muut huomioon ja auttaa toisia jos siinä hetkessä mulla vaan aikaan.
RPG pelit varsikin ollu lähellä sydäntä muksusta asti. Nuoruudesta melkein tuohon teini-ikään olin vannoutunut konsolipelaaja mutta nyt tässä ehkä viimeisein 10 vuoden aikana pelaaminen siirtynyt enemmän koneelle ja pleikkarit pölyttyy vaan hyllyssä ^^'

Muuta en nyt tähän oikein keksi. Jos tulee mieleen kysyttävää niin vastailen niihin pikimmiten! :3
If Machines Could Feel The Way We Do.
Would They Believe In A God?

Cinderion

• FF XIV Kiltamestari
  • Moderator
  • Full Member
  • [Panicked tank noises]
Vs: Freya Carol
« Vastaus #1 : Lokakuu 21, 2021, 14:44:11 »
Tervetuloa Frozen Dawn -peliyhteisöön!

Tunnuksillesi on annettu oikeudet yhteisön sisäiselle foorumiosiolle.

Yhteisön säännöt löydät täältä. Teamspeak-ohjeet löytyvät täältä. FFXIV-keskustelu löytyy täältä. Discord-info löytyy täältä.

Irc-kanavamme on #FrozenDawn @ Quakenet.