collapse

* Kirjautuminen

 
 
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

* Viimeisimmät viestit

Oikeuksia on muutettu kirjoittanut Grimdin
[Helmikuu 05, 2024, 20:43:03]


Kirjoittaja Aihe: Hakemus - Tombad  (Luettu 3748 kertaa)

Tombad

  • Frozen Dawn
  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 109
    • Steam-tunnus
Hakemus - Tombad
« : Kesäkuu 18, 2023, 00:45:51 »
Henkilökohtaiset Tiedot
Nimi..................................: Tomi A
Nykyinen asuinpaikkakunta....: Tampere
Syntymävuosi.....................: 1993
Hyväksyn yhteisön säännöt...: Kyllä
Tutut Frozen Dawnissa.........: Ei varsinaisia tuttuja, mutta olen kuulunut yhteisöön GW2 julkaisun aikoihin  :)

Frozen Dawn Kilta - odotukset
Mitä kautta löysit tiedot killasta.........: Olen kuulunut kiltaan kauan sitten, nyt olen vain odotellut että serverit aukeisivat uusille hahmoille FFXIV puolella
Miksi valitsit Frozen Dawn:in..............: Muistan nauttineeni tämän yhteisön kanssa pelaamisesta paljon way back
Mitä odotuksia sinulla on killan taholta..: Odotan rennon letkeää ja huumorintäyteistä yhdessä pelailua, sekä tietysti endgame-contentin raivaamista hyvällä porukalla :)

Pelikohtaiset tiedot
Peli jota pelaan..........................................................: FFXIV
Pelihahmoni nimi,luokka ja taso.....................................: Caledor Ill, LNC -> DRG, vasta tasolla 2 kirjoittamishetkellä Kobashiro Sataru, NIN -> SAM, 43
Miten paljon haluat raidata...........................................: En osaa vielä sanoa, katsoo tätä sitten kuin olen nauttinut eka tarinoiden läpipeluusta
Kiinnostaako PvP.........................................................: Kyllä vain!
Oletko valmis ottamaan organisointi vastuuta pelissä.........: En oikeastaan, roikun mieluummin mukana
Tavoitteet pelissä.......................................................: Rauhaksiin tarinan läpipeluu ja hahmon kehittäminen, jonka jälkeen kiinnostusta tutustua kaikkeen, mitä pelillä on tarjota endgamessa

Aikaisempi MMO-pelihistoria
Pelihahmot maksimi-tasolla............................: Wow retail/classic,
Pelannut ajallisesti eniten..............................: Wow retail aina vaniljasta alkaen, myöhemmin toki myös Classic
Muut kokeilemani pelit..................................: SWTOR, GW2, ESO, Albion, Lost Ark, New World, Rift, Runescape jnejnejnejne....
Edelliset kiltani............................................: Wow (tullut koluttua aika monta kiltaa vuosien varrella), GW2 (Frozen Dawn, joskus launchin aikoihin)
Missä killassa olet pelannut kaikkein pisimpään..: En oikeastaan edes tiedä, Wowissa viihdyin aika pitkään Sinners Inc nimisessä killassa
Oletko toiminut lead tai officer tehtävässä........: En
Löytyykö kuulokkeet ja mikrofoni?...................: Kyllä

I R L
Minkälaisia harrastuksia löytyy menneisyydestä..........: Kitarisointi, graafinen suunnittelu, airsoft, rullalautailu, sulkapallo sekä tusina muita
Nykyiset harrastukset...........................................: Tietokoneet sekä videopelit, frisbeegolf, maastopyöräily, rullaluistelu, kalastus sekä tusina muita :D

Muuta/vapaa teksti:
Tervehdys! Tampereen Tomi se tässä, kohta kolmekymppinen äijänpätkä (184cm) vailla mahtavaa peliyhteisöä.
Huumori on valtavassa roolissa elämässäni, rakastan nauramista (etenkin asioille, joille ei saisi nauraa). Kyllä, musta ja sarkastinen huumori uppoaa minuun kuin Titanic Atlanttiin. Rakkauteni ei rajoitu kuitenkaan ainoastaan nauramiseen, rakastan avopuolisoani sekä meidän kahta karvaista perkelettä (kissaa). Edellä mainittuja enemmän rakastan kuitenkin tietokonettani (älkää kertoko tätä heille  ;D) ja kaikkia sen oheislaitteita, minulla saattaa olla lievä addiktio kalliisiin ja suhteellisen turhiin härpäkkeisiin. Miksi mä aloin kirjoittamaan teille rakkaudesta...?
Noh, mä inhoan vapaa-ajan rajallisuutta... Aika ei vaan millään riitä kaikkeen mitä haluaisi tehdä  :(
Nyt tässä ei kyllä ole mitään päätä eikä häntää, joten ehkä lopetan tämän tähän. Nauttikaa siitä tuhlatusta ajasta, jonka käytitte tämän lukemiseen, hah!


Edit: Päädyinkin lopulta siirtämään vanhan hahmoni killan serverille...  ;D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 05, 2023, 10:52:49 kirjoittanut Tombad »

Errtu

  • Global Moderator
  • Elder God
  • *****
  • Viestejä: 8 064
  • Mostly harmless
Vs: Hakemus - Tombad
« Vastaus #1 : Kesäkuu 18, 2023, 18:49:18 »
Tervetuloa takaisin..  ajattelinkin että oli tuttu nicki.
Aiempi hakemus. https://www.frozendawn.fi/index.php?topic=10882.msg133061#msg133061

En puhelimella onnistunut löytämään ohjeita. Discordissa on suurin aktiivisuus tällä hetkellä.

Steam: Errtu
DDO: The Sun Family
uPlay: Errtu_FD
bnet: Errtu#21283
Origin: Errtu78
"Science is interesting, and If you don't agree, you can fuck off."
- Richard Dawkins

Tombad

  • Frozen Dawn
  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 109
    • Steam-tunnus
Vs: Hakemus - Tombad
« Vastaus #2 : Kesäkuu 18, 2023, 19:24:26 »
Tervetuloa takaisin..  ajattelinkin että oli tuttu nicki.
Aiempi hakemus. https://www.frozendawn.fi/index.php?topic=10882.msg133061#msg133061

En puhelimella onnistunut löytämään ohjeita. Discordissa on suurin aktiivisuus tällä hetkellä.

Kiitos!

Huhhuh, enpä edes muistanut hakeneeni Riftin aikoihin mukaan ...ja vieläpä alaikäisenä ;D