Henkilökohtaiset Tiedot
Nimi..................................: Kenichi M (Keni tai Ken)
Paikkakunta........................: Hämeenlinna
Syntynyt...........................: 1988
Tutut Frozen Dawnissa.........: Ei vielä ketään

Miksi valitsit Frozen Dawn:in..:
Olen etsinyt aktiivista suomi legioonaa jo jonkin aikaa ja Kalililla kaikki suomilegioonat on kuivuneet. Etsin infoa netistä ja olen valmis vaihtamaan serveriä jos vaan suomi legioona löytyy.
Harrastukset ja IRL.............: Pelaaminen, autolla ajaminen niin kauan ku rahat piisaa. ja muuta hauskaa
Pelikohtaiset tiedot
Hahmo: Kakku
Pelihahmoni....: Kalil servulla lvl 31 Templar clani ja tein nyt tänne perennolle spiritmaster jonka aion levuttaa mainina. tein hakemuksen samalla ku pelasin joten se on 6lvl. vielä on koko päivä aikaa nostaa hahmoa ainakin 15-20 ks tänää.
Tavoitteena...: Alkhemy ja Tailor tappiin ja niin nopsaan ku pystyy hahmoa tappiin
Aikaisempi MMO-pelihistoria
Pelihahmot maksimi-tasolla.: WOW (lvl80 5kpl)
Pelannut ajallisesti eniten...: WoW 4 vuotta
Muut kokeilemani peli.........: aika monet sotapelit ja PW ja jne
Edelliset kiltani.................: FinnAkatsuki (perustaja ja GM ja Raid Leader 2v vuotta)
Pelaan suhteellisen paljon ja olen aktiivinen. Easy going - tyyppi, joka on 100% mukana killan/legioonan toiminnassa. En perseile enkä valita chateissä enkä puheohjelmissa (ventrilo/Skype/Steam

Asmodian kokemusta löytyy (questit ulkoa 20 asti

[elyllä 31 asti]) ja uskoisin voivani levuttaa nopeasti aion hahmoni lvl 50 tarvittaessa. PvPtä on tullut tahkottua sekä pari vuotta (wowissa), joten jonkinlainen näppi tuntuma peliin on.
Siis Olen alottanut Aionia pelaamista jo kauan sitten kunnes hakkeroitiin accountin ja tietenkin päätin mennä tauolle ja sit päätin tulla takas peliin muutama kk n jälkee uudella acolla.