collapse
* Kirjautuminen

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

* Viimeisimmät viestit
No posts were found.

* Kalenteri
Sorry! There are no calendar events available at the moment.

* Käyttäjät
  • Dot vierasta: 4
  • Dot piilossa: 0
  • Dot jäsentä: 1
  • Dot Paikalla olevat käyttäjät:

Sivuja: [1]
Kirjoittaja Aihe: hakemus Hon  (Luettu 203 kertaa)
Ukko
Frozen Dawn
Newbie
*

Profiili
« : Toukokuu 19, 2010, 21:17:53 »

moro!

olen 34 vuotias mies tampereelta kiinnostas päästä tiimiin ,että pääsisi pelaileen vähän aikuisempien kanssa ja pääsisi pelaamaan tiimissä, ettei aina tarvisi pelata ns puplaa tuntemattomien kanssa.
olen pelannut fps pelejä ensimmäisestä codista lähtien  ja kaikki codit omistan ja myös uusimman bf bad combany 2 olen myöskin pelannut dotaa ym samanlaisia pelejä mitä warcraftissä on. ja honia olen pelannut n 4kk pystyn pelaamaan melkein kaikilla heroilla.

lisää: joo kirjotin kauheen tarinan tähän ja en pysynyt kirjautuneena sisällä aikaraja vissiin? eli lyhyesti harrastukset kalastaminen ja rintamamies talon peruskorjaus joten aikaa ei muulle jää. vkl yleensä poissa viikot paikalla jollon aikaa pelailla. olen huumorintajuinen, poltan ja olutkin tietenkin maistuu Hymyilee
jos joku haluaa tietää enemmän niin rohkeesti kyselemään.

ja honi acco: Ukko_O
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 19, 2010, 22:11:21 kirjoittanut Ukko » tallennettu

Torgam
the barbarian
Administrator
Demigod

Idiot savant

Profiili
« Vastaus #1 : Toukokuu 19, 2010, 21:28:15 »

Hiukan lyhyehkö hakemus mutta tervetuloa, foorumioikat on nyt kunnossa. Laita pelissä joko Riisonille tai Myfurille /whisper niin saat inviä klaaniin. Ja venttiin kannattaa tulla myös ihmettelemään honin kanaville jos haluaa peliseuraa Hymyilee

Jos muutaman rivin vielä lisäät itsestäsi niin saat meidät uteliaat tyytyväisiksi, jos ei tuu mitään mieleen niin tuolla on jotain mallia josta voi ottaa jotain ideoita Hymyilee http://www.frozendawn.fi/index.php?topic=6724.0
tallennettu

RUN!!!wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

WoW - Kustaa
WoW - Juutas

Daneel
Global Moderator
Epic Level

Profiili
« Vastaus #2 : Toukokuu 19, 2010, 21:38:52 »

Tervetuloa o/

Kuten Torgam tuossa totesi niin kiva olis lukea enempikin juttua uudesta jäsenestämme Hymyilee
tallennettu

"Mies voi hyvin niin kauan kuin pikkupoika hänen sisällään elää”
|DDO.Fixxer.wizard|VSOH.Daneel.warrior|LOTRO.Daneell.captain|WAR.Daneel.zealot.........|
|WOW.Daneel.mage..|WOW.Dáneel.Paladin.|AION.Daneel.sorceres.|EVE.Lord.Daneel.Hulk-miner|

Sivuja: [1]
Tulostusversio

Siirry: