Henkilökohtaiset TiedotNimi..................................: Pete N
Paikkakunta........................: Kirkkonummi
Syntynyt...........................: !974
Tutut Frozen Dawnissa.........: Ei vielä ketään
Miksi valitsit Frozen Dawn:in..: Olen etsinyt aktiivista suomi legioonaa jo jonkin aikaa ja Castorilla kaikki suomilegioonat on kuivuneet. Etsin infoa netistä ja olen valmis vaihtamaan serveriä jos vaan suomi legioona löytyy.
Harrastukset ja IRL.............: Pelaaminen, punttisali ja urheilu noin ylipäätäsäkin
Pelikohtaiset tiedotHahmo: Lautturi
Pelihahmoni....: Castor servulla lvl 50 Templar (raato) ja 35 ranger Nephilimus sekä tein nyt siis tänne perennolle cleric jonka aion levuttaa mainina. (LVL 13)
Tavoitteena...: Fenris setti alle lvl 50 ja cookin tappiin
Aikaisempi MMO-pelihistoriaPelihahmot maksimi-tasolla.: WOW (lvl80*6kpl) Lotro, Aoc ja nyt AION
Pelannut ajallisesti eniten...: WoW 4 vuotta
Muut kokeilemani peli.........: Kimble
Edelliset kiltani.................: Tuonelan lautturit (perustaja ja GM 3 vuotta)
Pelaan suhteellisen paljon ja olen aktiivinen. Easy going - tyyppi, joka on 100% mukana killan/legioonan toiminnassa. En perseile enkä valita chateissä enkä voice over net puheohjelmissa:) Asmodian kokemusta löytyy (questit ulkoa:) ja uskoisin voivani levuttaa nopeasti aion hahmoni lvl 50 tarvittaessa. PvPtä on tullut tahkottua sekä pari kuukautta Dark Poetaa ja world bosseja Castorilla, joten jonkinlainen näppi tuntuma peliin on. Castorilta lähden koska serveri on täynnä egoilua, lapsellisia todella heikosti käyttäytyviä pelaajia, jotka pilaavat ilon muilta. Muutenkin hyvien legioonien määrä on ko servulla dramaattisesti tippunut. Joten aion etsiä muuta "vähän varttuneenpaa" peliseuraa.