collapse
* Kirjautuminen

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

* Viimeisimmät viestit
Vs: Ezmodai hakemus kirjoittanut Xanhorn
[tänään kello 16:25:30]

Ezmodai hakemus kirjoittanut Grommy
[tänään kello 16:03:50]

Vs: Hakemus: RK kirjoittanut Kaappi
[tänään kello 01:45:04]

Vs: Priestin-Hakemus kirjoittanut Sarene
[Syyskuu 06, 2010, 23:34:09]

Vs: Priestin-Hakemus kirjoittanut Ichi
[Syyskuu 06, 2010, 23:21:54]

Vs: Priestin-Hakemus kirjoittanut opac
[Syyskuu 06, 2010, 22:41:06]

* Kalenteri
Sorry! There are no calendar events available at the moment.

* Käyttäjät
  • Dot vierasta: 6
  • Dot piilossa: 2
  • Dot jäsentä: 12
  • Dot Paikalla olevat käyttäjät:

Sivuja: [1]
Kirjoittaja Aihe: Hakemus (DDO)  (Luettu 263 kertaa)
Corto
Frozen Dawn
Newbie
*

Profiili
« : Helmikuu 22, 2010, 13:21:37 »

Terve!

29-vuotias nyyppä-Kimmo innostui vihdoin ja viimein tahkoamaan myös MMORPGeja. Aiempaa kokemusta näistä nettipeleistä ei ole, mitä nyt D&D-soolopelejä (Baldur's Gatet, Neverwinterit, Icewind Dalet yms.) olen innolla tahkonnut viimeisen vuosikymmenen. DDO siis arvatenkin imaisi tällaisen D&D-narkin heti mukaansa, kun uskaltauduin sitä pelin ilmaistumisen myötä kokeilemaan.

DDO Unlimited on siis pelialustana ja jenkkiservereillä olen pelannut nyt viimeiset kolme viikkoa aika tiiviiseen tahtiin. Pari hahmoa on jo tuoreimmalla Orien-serverillä (kleeri lvl5 ja ranger/rogue lvl2/2). Lisää hahmoja teen sitä mukaa muille palvelimille kun tarvetta ilmenee. Aika lailla alkupäässä tässä siis kuitenkin olen vielä.

Mikäli Frozen Dawnilla on edes jonkinlaista elonkipinää DDO:n jenkkiservuilla, niin täten anon jäsenyyttä killasta. Työ- ja perhe-elämä toki rajoittaa pelaamisen ilta-aikaan, mutta muuten tahkoan aina DDO:ta kun vaimolta silmä välttää. Olisi mahtavaa saada aktiivista suomalaista peliseuraa, joka jakaa innostukseni DDO:hon.
tallennettu

Torgam
the barbarian
Administrator
Demigod

Idiot savant

Profiili
« Vastaus #1 : Helmikuu 22, 2010, 13:29:36 »

Terve, tunnarisi on nyt aktivoitu ja pääset tutustumaan FD:n yksityiseen foorumiin. En tiedä itse kovinkaan tarkkaan mikä tilanne DDO:n puolella on kun en ole siinä itse ollut kohta kolmeen vuoteen mukana mutta ainakin muutama aktiivinen sitä tuntuu pelaavan. Eli siitä vaan foorumeita pläräämään, eiköhän se vastaus jostain löydy Hymyilee
tallennettu

RUN!!!wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

WoW - Kustaa
WoW - Juutas

Daneel
Global Moderator
Epic Level

Profiili
« Vastaus #2 : Helmikuu 22, 2010, 13:31:30 »

Jenkkiservulla ei tällä hetkellä meillä ole kiltaa perustettu.

DDO:ssa Frozen Dawn pelaa Keeper serverillä euroopassa. Vain noin 2-3 aktiivista peluria meillä kyseisessä pelissä on ollut tässä parin vuoden aikana - eli DDO on Frozen Dawnin osalta hiipumassa.

Tervetuloa toki mukaan tänne foorumeille Hymyilee
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 22, 2010, 13:33:16 kirjoittanut Daneel » tallennettu

"Mies voi hyvin niin kauan kuin pikkupoika hänen sisällään elää”
|DDO.Fixxer.wizard|VSOH.Daneel.warrior|LOTRO.Daneell.captain|WAR.Daneel.zealot.........|
|WOW.Daneel.mage..|WOW.Dáneel.Paladin.|AION.Daneel.sorceres.|EVE.Lord.Daneel.Hulk-miner|

Sivuja: [1]
Tulostusversio

Siirry: